۰۲۱۴۱۹۸۵ Info@neginparvaz.com

ورود

ثبت نام

هنگامی که شما یک حساب کاربری ایجاد می کنید، قادر به پیگیری وضعیت پرداخت، پیگیری تایید خواهید بود و شما همچنین در پایان تور می امتیاز خود را ثبت کنید.
نام کاربری*
رمز عبور*
تکرار رمز عبور*
نام*
نام خانوادگی*
تاریخ تولد*
ایمیل*
تلفن*
کشور*
* ایجاد یک حساب کاربری به معنی پذیرششرایط استفاده از خدمات ما و سیاست حفظ اسرار است.
لطفاً قبل از اقدام به مرحله بعدی با کلیه شرایط و ضوابط موافقت کنید.

در حال حاضر عضو هستید؟

ورود
۰۲۱۴۱۹۸۵ Info@neginparvaz.com

ورود

ثبت نام

هنگامی که شما یک حساب کاربری ایجاد می کنید، قادر به پیگیری وضعیت پرداخت، پیگیری تایید خواهید بود و شما همچنین در پایان تور می امتیاز خود را ثبت کنید.
نام کاربری*
رمز عبور*
تکرار رمز عبور*
نام*
نام خانوادگی*
تاریخ تولد*
ایمیل*
تلفن*
کشور*
* ایجاد یک حساب کاربری به معنی پذیرششرایط استفاده از خدمات ما و سیاست حفظ اسرار است.
لطفاً قبل از اقدام به مرحله بعدی با کلیه شرایط و ضوابط موافقت کنید.

در حال حاضر عضو هستید؟

ورود

آخرین وضعیت سفارت خانه ها و ویزا

با شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده توسط کشورها، سفرهای هموطنان از اسفند ماه به حالت تعلیق درآمده و مسئله ویزا برای همه دغدغه مهمی به حساب می آید. به همین جهت تیم نگین پرواز پارس در ادامه به شرح وضعیت صدور ویزا توسط سفارت خانه ها و مسائل پیش امده برای صدور ویزا و وضعیت ویزاهای استفاده نشده در این مدت می پردازد:

ویزای شنگن

علارغم بازگشایی مرزهای کشور های اروپایی بر روی یکدیگر این کشور ها همچنان از ورود مسافران با ویزاهای کوتاه مدت جلوگیری نموده و بعضی از آنها فقط برای مقیم ها و دارنده های ویزاهای بلند مدت استثنا قائل می شوند:

اتریش 

سفارت اتریش از تاریخ 27 فوریه 2020 صدور ویزای شنگن را به حالت تعلیق درآورده و در حال حاضر فقط و فقط برای تحویل پاسپورت به متقاضیان در روزهای یکشنبه از ساعت 8 صبح الی 13 پذیرای شما عزیزان هستند. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

بلژیک 

سفارت بلژیک از زمان شیوع کرونا صدور ویزا شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده و تصمیم گیری درمورد درخواست های ویزای کوتاه مدت را تا 3 ماه و ویزای بلند مدت را تا 6 ماه به حات تعلیق درآورده است. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

جمهوری چک

سفارت جمهوری چک از تاریخ 8 مارچ 2020 صدور ویزای شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده در حال حاضر فقط و فقط برای تحویل پاسپورت به متقاضیان در روزهای یکشنبه از ساعت 8 صبح الی 13 پذیرای شما عزیزان هستند. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

دانمارک

سفارت دانمارک که از تاریخ 20 مارچ 2020 فعالیت خود را متوقف کرده بود از تاریخ 14 می 2020 با بازگشایی دوباره برای صدور ویزای بلند مدت برای متقاضیان اقامت دانمارک فعالیت خود را آغاز کرده است. متقاضیان می توانند با گرفتن وقت قبلی و حضور در مرکز درخواست ویزای دانمارک با رعایت اصول بهداشتی اقدام به درخواست ویزای اقامت خود نمایند. افرادی که قبل از تعلیق صدور ویزا اقدام به اخذ ویزا نموده باشند درخواست هایشان بررسی و نتیجه به آنها اعلام خواهد شد.

فنلاند

سفارت فنلاند از تاریخ 10 مارچ 2020 صدور ویزای شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده و درخواست های ویزاهای کوتاه مدت، بلند مدت و اعطای اقامت را به حالت تعلیق درآورده است. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

فرانسه

سفارت فرانسه از تاریخ 17 مارچ 2020 صدور ویزای شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده و فقط برای تحویل پاسپورت در روزهای یکشنبه از ساعت 8 صبح الی 13 پاسخگوی شما عزیزان هستند. طبق آخرین بخشنامه سفارت از روز 21 جون 2020 متقاضیان ویزای دانشجویی و فرصت مطالعاتی بلند مدت امکان درخواست وقت قبلی و ارائه مدارک در مرکز درخواست ویزای فرانسه با رعایت اصول بهداشتی دارند. سفارت فرانسه همچنین در مورد تمدید ویزاهای استفاده نشده در این مدت توضیحی ارائه نکرده است. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی برای ویزاهای غیر از ویزای دانشجویی و فرصت مطالعاتی وجود ندارد.

یونان

سفارت یونان از تاریخ 15 مارچ 2020 صدور ویزای شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده و فقط و فقط برای تحویل پاسپورت به متقاضیان در روزهای یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح الی 14 پذیرای شما عزیزان هستند. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

مجارستان 

سفارت مجارستان از تاریخ 8 مارچ 2020 صدور انواع ویزای شنگن را ا اطلاع ثانوی متوقف کرده و فقط در روزهای یکشنبه از ساعت 8 صبح الی 13 در مزکز درخواست ویزای مجارستان برای تحویل پاسپورت پذیرای شما عزیزان هستند.

نروژ

سفارت نروژ که از تاریخ 26 مارچ صدور انواع ئیزای شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده بود در تاریخ 10 جون 2020 طی بخشنامه ای از بازگشایی مرکز درخواست ویزای نروژ از روز 14 جون با رعایت اصول بهداشتی خبر داده است. همچنین طی بخشنامه ای از ضرورت تحویل پاسپورت توسط پیک مخصوص با هزینه اضافی اعلام شده است.

پرتغال

سفارت پرتغال از تاریخ 17 مارچ 2020 صدور انواع ویزای شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده و در حال حاضر مرکز درخواست ویزای پرتغال فقط و فقط برای تحویل پاسپورت از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح الی 16 پذیرای شما عزیزان است. سفارت پرتغال همچنین در مورد تمدید ویزاهای استفاده نشده در این مدت توضیحی ارائه نکرده است. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

سوئیس

سفارت سوئیس از تاریخ 25 مارچ 2020 صدور انواع ویزای شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده و در حال حاضر مرکز درخواست ویزای سوئیس فقط و فقط برای تحویل پاسپورت از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح الی 16 پذیرای شما عزیزان است. سفارت سوئیس همچنین در مورد تمدید ویزاهای استفاده نشده در این مدت توضیحی ارائه نکرده است. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

هلند

سفارت هلند از تاریخ 18 مارچ 2020 صدور انواع ویزای شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است. سفارت هلند همچنین در مورد تمدید ویزاهای استفاده نشده در این مدت اعلام کرده است که ویزاهای صادر شده تمدید نمی شود و متقاضیان پس از بازگشت به شرایط عادی می بایستی دوباره اقدام به اخذ ویزا نمایند. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

ایتالیا

سفارت ایتالیا از تاریخ 9 مارچ 2020 صدور انواع ویزای شنگن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده و در حال حاضر مرکز درخواست ویزای ایتالیا فقط و فقط برای تحویل پاسپورت با وقت قبلی پذیرای شما عزیزان است. سفارت ایتالیا همچنین در مورد تمدید ویزاهای استفاده نشده در این مدت توضیحی ارائه نکرده است. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

اسپانیا 

سفارت اسپانیا که از تاریخ 14 مارچ 2020 صدور انواع ویزای شنگن را تا اطلاع متوقف کرده بود طی بخشنامه ای از بازگشایی مرکز درخواست ویزای اسپانیا از روز 14 جون با رعایت اصول بهداشتی خبر داده است. سفارت اسپانیا همچنین اعلام کرده که افرادی که دارای ویزایی هستند که از تاریخ 14 مارچ تا 15 جون اعتبار داشته اند با حضور در مرکز درخواست ویزای اسپانیا و ارائه مدارک موجه برای تاریخ سفر جدید و پرداخت مبلغ انگشت نگاری می توانند برای صدور ویزای جدید اقدام نمایند. همچنین متقاضیان ویزای جدید می توانند با گرفتن وقت قبلی جهت ارائه مدارک و انگشت نگاری اقدام نمایند.

آلمان

سفارت آلمان از تاریخ 1 مارچ 2020 صدور انواع ویزای شنگن را متوقف کرده و در حال حاضر فقط در تاریخ های معینی اقدام به تحویل پاسپورت به متقاضیان می نماید. سفارت آلمان همچنین در مورد تمدید ویزاهای استفاده نشده در این مدت توضیحی ارائه نکرده است. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

سوئد 

سفارت سوئد از تاریخ 8 مارچ 2020 صدور انواع ویزای شنگن را متوقف کرده و در حال حاضر فقط با گرقتن وقت قبلی اقدام به تحویل پاسپورت و کارت اقامت به متقاضیان می نماید. سفارت سوئد همچنین در مورد تمدید ویزاهای استفاده نشده در این مدت توضیحی ارائه نکرده است. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

ویزای انگلیس

سفارت انگلیس از تاریخ 9 مارچ 2020 صدور ویزای انگلیس را متوقف کرده و طی اعلامیه ای از صدور ویزای جدید برای افرادی که ویزای 30 روزه آنها جهت تحصیل، کار و یا الحاق به خانواده استفاده نشده خبر داده است. در حال حاضر امکان تقاضای ویزا جدید و درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

ویزای آمریکا

دولت آمریکا از زمان شیوع کرونا ورود اتباع ایرانی را به کشور آمریکا منع کرده و صدور انواع ویزای آمریکا را به حالت تعلیق درآورده است. این کشور همچنین در مورد تمدید ویزاهای استفاده نشده در این مدت توضیحی ارائه نکرده است.

ویزای استرالیا 

سفارت آلمان از تاریخ 1 مارچ 2020 صدور انواع ویزای شنگن را متوقف کرده و در حال حاضر فقط در تاریخ های معینی اقدام به تحویل پاسپورت به متقاضیان می نماید. سفارت آلمان همچنین در مورد تمدید ویزاهای استفاده نشده در این مدت توضیحی ارائه نکرده است. تا اطلاع ثانوی امکان درخواست وقت قبلی وجود ندارد.

ویزای امارات

اداره مهاجت تاریخ جدید طبق آخرین پذیرش مسافران توریستی را 7 جولای 2020 اعلام کرده است. اعلامیه دولت امارات متحده عربی تمامی ویزاهای صادر شده از 1 مارس 2020 تا آخر دسامبر 2020 قابل استقاده هستند.

ویزای هند 

از 8 مارچ و با اعلام دولت هند مبنی بر منع ورود اتباع خارجی به این کشور بخشنامه جدیدی مبنی بر تمدید، ابطال و یا اعطای ویزای جدید برای افرادی که از ویزایشان به دلیل شیوع کرونا استفاده نکرده اند صادر نشده است.

این خبر هرروز توسط تبم نگین پرواز پارس به روز رسانی خواهد شد.

 

ارسال پاسخ

متن ابزارک

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است .